Czujnik poziomu paliwa DUT-E jest przeznaczony do pomiaru poziomu i objętości paliwa w zbiornikach pojazdów i obiektów stacjonarnych. DUT-E jest stosowany jako część systemów kontroli paliwa i monitorowania pojazdu.
określenie dokładnej ilości paliwa w zbiorniku;
obliczanie zużycia paliwa.
kontrola tankowania i spuszczania paliwa ze zbiornika (objętość tankowania / spuszczania, czas i miejsce zdarzenia);
Funkcje czujników poziomu paliwa DUT-E:
- tabela kalibracji jest zapisywana w pamięci czujnika;
- niestandardowe filtrowanie – usuwa przepięcia sygnału;
- korekcja termiczna – temperatura nie wpływa na dokładność odczytów;
- dolny ogranicznik – wzmocnione mocowanie (czujnik nie waha się w zbiorniku);
- siatka filtra – ochrona przed wodą i brudem na dnie zbiornika;
- skrócenie do dowolnej długości, powiększenie do 6000 mm;
- łatwy i wygodny montaż – montaż bagnetowy, kompletny zestaw elementów instalacyjnych (kabel łączący, płyta montażowa, uszczelki, łączniki do dowolnego zbiornika, uszczelki);
- Zgodność z normami motoryzacyjnymi UE
Dane techniczne:
Rodzaj sygnału wyjściowego | CAN j1939/S6
RS-232/485 Modbus napięcie i częstotliwość, prądowy |
Czułość pomiaru, mm | ± 0,1 |
Napięcie zasilania, V | 10 .. 50, ochrona do 100 |
Zakres temperatur, ° С | –40 .. +85 |
Pobór prądu (DC 24 / 12V), mA | ≤ 25/50 |
Wykonania długościowe, cyfrowe | 350, 700, 1000 mm |