Monitorowanie
kolei
Zadania do rozwiązania
zapobieganie kradzieży paliwa
rozliczanie czasu pracy silnika według trybów
dokładne online pomiary zużycia paliwa
monitorowanie online ilości paliwa w zbiornikach
kontrola stacji benzynowych i drenów ze zbiornika
wykrywanie awarii silnika
Kontrolowane parametry:
- zużycie paliwa przez silniki głównego i rezerwowego agregatu prądotwórczego z silnikiem wysokoprężnym w różnych trybach pracy – ogrzewanie, praca pod obciążeniem;
- czas pracy silników głównego i rezerwowego agregatu prądotwórczego z silnikiem wysokoprężnym zgodnie z trybami;
- Dokładna ilość paliwa w zbiorniku głównym i zasilającym, całkowita objętość;
- temperatura paliwa w każdym zbiorniku;
- temperatura, poziom i ciśnienie cieczy technicznych;
- przebieg do następnej konserwacji;
- napięcie zasilania sieci pokładowej;
- czas pracy w trybie „Manipulowanie” / „Interwencja”.
Kompleksowe rozwiązanie umożliwi kontrolę w czasie rzeczywistym ilości paliwa w zbiornikach, zużycia paliwa i parametrów pracy silnika lokomotywy spalinowej lub maszyny szynowej.
Użytkownik otrzymuje:
- Uwzględnienie faktycznego zużycia paliwa przez silniki Diesla;
- Identyfikacja i zapobieganie kradzieży paliwa;
- Uwzględnienie faktycznego czasu pracy silnika w trybach (rozgrzewanie, praca pod obciążeniem);
- Monitorowanie parametrów pracy silnika Diesla w czasie rzeczywistym;
- Ochrona przed „oszustwem” wskazań;
• Powiadomienie o interwencji w układzie paliwowym lokomotywy spalinowej lub maszyny szynowej.