Mierniki przepływu paliwa DFM Marine

/Mierniki przepływu paliwa DFM Marine
Mierniki przepływu paliwa DFM Marine 2019-10-25T08:34:51+01:00

Przepływomierz paliwa DFM jest przeznaczony do bezpośredniego pomiaru zużycia paliwa w przewodzie paliwowym silnika wysokoprężnego, a także do uwzględnienia czasu pracy silnika. Działa autonomicznie lub jako część systemów kontroli paliwa i monitorowania pojazdu.

monitorowanie stanu układu paliwowego;

zapobieganie kradzieży paliwa z autostrady.

uwzględnianie całkowitego czasu pracy silnika i według trybu (bieg jałowy, tryb optymalny, przeciążenie);

rozliczanie zużycia paliwa ogółem i według trybów pracy (bieg jałowy, tryb optymalny, przeciążenie);

Cechy przepływomierzy DFM Marine:

  • Szeroki zakres pomiarów zapewniany przez cyfrowe przetwarzanie wyników kalibracji;
  • Rozbudowana funkcjonalność: liczniki zużycia paliwa i czasu pracy – ogółem iw trybach zużycia paliwa „jałowy”, „optymalny”, „przeciążenie”;
  • Wbudowana bateria i wielofunkcyjny wyświetlacz elektroniczny;
  • Mosiężna komora pomiarowa – odporna na korozję i wysoką wytrzymałość.
  • Autonomiczne wykonanie i wykonanie za pomocą kabla;
  • Ochrona przed interwencją i oszustwem;
  • Definicja zdarzeń „Zapłon włączony / wyłączony”, „niski / wysoki poziom napięcia”, „próba interwencji”;
  • Transmisja zdarzeń do interfejsu S6 / CAN;
  • Dodatkowe kasowalne liczniki zużycia paliwa i czasu pracy;
  • Wybór jednostek: metryczny lub amerykański.

Realizacje:

  • W zależności od materiału obudowy – z duraluminium lub mosiądzu.
  • Przy połączeniu z rurociągami – kołnierz lub gwint.
  • według dostępności kabli – samodzielny lub z kablem interfejsu.

Wszystkie przepływomierze DFM Marine są wyposażone w wyświetlacz. Wyświetla następujące liczniki i dane:

  • Całkowite zużycie paliwa
  • Całkowite zużycie paliwa, zwiększona dokładność wyświetlacza
  • Czas pracy silnika
  • Czas pracy silnika w trybie optymalnym
  • Czas pracy silnika w trybie „jałowym”
  • Czas pracy silnika w trybie „Przeciążenie”
  • Czas pracy silnika – resetowalny
  • Całkowite zużycie paliwa – resetowalne
  • Zużycie paliwa w trybie „Owijania”
  • czas interwencji
  • Natychmiastowe zużycie
  • Ładowanie baterii jako procent maksymalny

• Temperatura w komorze pomiarowej

Dane techniczne:

Kołnierz maksymalny ciśnienia 25 atm
Gwint maksymalnego ciśnienia 16 atm
Zakres napięcia zasilania 10 … 50 V
Zabezpieczenie przed przeciążeniem do 100 V
Maksymalna temperatura płynu 150 ° C
Błąd pomiaru dla każdej kamery 0,5%
Lepkość kinematyczna mierzonej cieczy 1,5 do 6 metrów kwadratowych mm / s

Sygnały wyjściowe: impulsowe, cyfrowe CAN j1939 / S6. Cyfrowy RS-232 Modbus, RS-485 Modbus – na zamówienie.

Modele:

Model,                                      Początkowy przepływ, l / h ,                    Min przepływ, l / h ,                      Max przepływ, l / h

DFM Marine 1000                                    0,01                                                       0,02                                                    1

DFM Marine 2000                                   0,02                                                      0,04                                                    2

DFM Marine 4000                                   0,04                                                      0,08                                                    4