Przepływomierz paliwa DFM jest przeznaczony do bezpośredniego pomiaru zużycia paliwa w przewodzie paliwowym silnika wysokoprężnego, a także do uwzględnienia czasu pracy silnika. Działa autonomicznie lub jako część systemów kontroli paliwa i monitorowania pojazdu.
monitorowanie stanu układu paliwowego;
zapobieganie kradzieży paliwa z autostrady.
uwzględnianie całkowitego czasu pracy silnika i według trybu (bieg jałowy, tryb optymalny, przeciążenie);
rozliczanie zużycia paliwa ogółem i według trybów pracy (bieg jałowy, tryb optymalny, przeciążenie);
Cechy przepływomierzy DFM Marine:
- Szeroki zakres pomiarów zapewniany przez cyfrowe przetwarzanie wyników kalibracji;
- Rozbudowana funkcjonalność: liczniki zużycia paliwa i czasu pracy – ogółem iw trybach zużycia paliwa „jałowy”, „optymalny”, „przeciążenie”;
- Wbudowana bateria i wielofunkcyjny wyświetlacz elektroniczny;
- Mosiężna komora pomiarowa – odporna na korozję i wysoką wytrzymałość.
- Autonomiczne wykonanie i wykonanie za pomocą kabla;
- Ochrona przed interwencją i oszustwem;
- Definicja zdarzeń „Zapłon włączony / wyłączony”, „niski / wysoki poziom napięcia”, „próba interwencji”;
- Transmisja zdarzeń do interfejsu S6 / CAN;
- Dodatkowe kasowalne liczniki zużycia paliwa i czasu pracy;
- Wybór jednostek: metryczny lub amerykański.
Realizacje:
- W zależności od materiału obudowy – z duraluminium lub mosiądzu.
- Przy połączeniu z rurociągami – kołnierz lub gwint.
- według dostępności kabli – samodzielny lub z kablem interfejsu.
Wszystkie przepływomierze DFM Marine są wyposażone w wyświetlacz. Wyświetla następujące liczniki i dane:
- Całkowite zużycie paliwa
- Całkowite zużycie paliwa, zwiększona dokładność wyświetlacza
- Czas pracy silnika
- Czas pracy silnika w trybie optymalnym
- Czas pracy silnika w trybie „jałowym”
- Czas pracy silnika w trybie „Przeciążenie”
- Czas pracy silnika – resetowalny
- Całkowite zużycie paliwa – resetowalne
- Zużycie paliwa w trybie „Owijania”
- czas interwencji
- Natychmiastowe zużycie
- Ładowanie baterii jako procent maksymalny
• Temperatura w komorze pomiarowej
Dane techniczne:
Kołnierz maksymalny ciśnienia | 25 atm |
Gwint maksymalnego ciśnienia | 16 atm |
Zakres napięcia zasilania | 10 … 50 V |
Zabezpieczenie przed przeciążeniem | do 100 V |
Maksymalna temperatura płynu | 150 ° C |
Błąd pomiaru dla każdej kamery | 0,5% |
Lepkość kinematyczna mierzonej cieczy | 1,5 do 6 metrów kwadratowych mm / s |
Sygnały wyjściowe: impulsowe, cyfrowe CAN j1939 / S6. Cyfrowy RS-232 Modbus, RS-485 Modbus – na zamówienie.
Modele:
Model, Początkowy przepływ, l / h , Min przepływ, l / h , Max przepływ, l / h
DFM Marine 1000 0,01 0,02 1
DFM Marine 2000 0,02 0,04 2
DFM Marine 4000 0,04 0,08 4