Monitorowanie zużycia paliwa
Monitorowanie zużycia paliwa dostarcza wiarygodnych informacji, aby utrzymać pod kontrolą koszty paliwa, wykrycie każdej kradzieży paliwa, a tym samym zmniejszenie kosztów poprzez dalszą optymalizację tras i zwiększenie efektywności kierowcy. Pozwala zrozumieć, jak firma może znaleźć dalszą przewagę nad konkurentami i maksymalizacji zysku.
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW PALIWA I MONITORING ZUŻYCIA PALIWA
Szczegółowe informacje na temat zużycia paliwa, pod nadzorem kierownika floty
Opis problemu
Koszty paliwa stanowią największy udział w kosztach eksploatacji floty. Problem definiowania dokładnie tych kosztów jest związana z dokładnego pomiaru zużycia paliwa, a to zadanie dla każdej floty pojazdów dostawczych – ciężarowych, autobusów, rolniczych, budowlanych lub specjalnych maszyn i łodzi.
Szczegółowy monitoring zużycia paliwa może być dobrym wsparcie w celu uzyskania przewagi nad konkurencją bardziej konkurencyjne; Ponadto dokładny pomiar zużycia paliwa daje możliwość wyeliminowania manipulacje paliwa.
Konsekwencje
Biorąc pod uwagę ewentualną kradzieżą paliwa i nieefektywne zużycie paliwa, bez właściwego monitorowania zużycia paliwa jest trudne do wykrycia możliwość zwiększenia efektywności i wyeliminowania kradzieży niego.
Bezpośrednie koszty funkcjonowania floty takich firm może być wyższa – oznacza to, że firma nie dostać dodatkowe zalety nad konkurencją i nie uzyskać maksymalny zysk.
Sollievo
W połączeniu z systemem śledzenia GPS, monitoring zużycia paliwa oferuje możliwość zwiększenia efektywności działalności gospodarczej. Ponadto monitorowanie zużycia paliwa zapewnia dodatkowe informacje dla diagnostyki i konserwacji silnika.
Kontrola zużycia paliwa może być wykonana z danymi standardowymi czujników pojazdu (jeśli to możliwe) i / lub za pomocą dodatkowych czujników zainstalowanych w pojeździe. W przypadku standardowych czujników danych są odbierane przez magistralę CAN, Zbieranie danych przeprowadza się za pomocą złącza OBD II lub z przewodów magistrali.
CO MAJĄ ROBIĆ
Kontrola baku paliwa
Czujnik poziomu paliwa DUT-E, mierzy poziom z dokładnością ±1%. Poziom korekty jest na podstawie pomiaru temperatury otoczenia, ilość paliwa jest wskazany w litrach lub % zbiornika. Dostarcza informacje na temat ilość zatankowania i identyfikuje potencjalne kradzieże paliwa.
Stosując standardowe dane
Crocodile jest używany jest do bezpiecznego odczytu danych z magistrali CAN, łączy się bezpiecznie z kablami i przenosi sczytany sygnały do urządzenia(interfejs) lub urządzenia do monitorowania, który obsługuje protokół magistrali pojazdu (SAE J1939, SAE J1708 lub inne)
Interfejs danych magistrali CAN
Mastercan jest to interfejs danych pojazdu, przeznaczony do zbierania danych i ich sortowania. Konwertuje sygnały z magistrali CAN (SAE J1939 / 71) i 1708bus (SAE J1708) dla wiadomości, które mogą być przesyłane przez CAN2.0, RS232 i RS485 lub do wejścia urządzenia nagrywających lub śledzących.
ZASTOSOWANIA
Nasze urządzenia mogą być wykorzystywane na wielu rodzajach pojadów – od pojazdów ciężarowych i autobusów do maszyn ciężkich i zastosowań stacjonarnych