Czujniki obciążenia osi dla zawieszenia pneumatycznego i resorowego
MONITORING MASY I ŁADUNKU
Descrizione del problema
Jest to pojazd załadowany do pełnej pojemności lub może przeciążony? Czy nie jest załadowany zbyt wiele dla bieżącego stanu technicznego pojazdu? Śmieciarka została załadowana poprawnie lub występuje przeciążenie? Jako właściciel floty możesz być pewien, że kierowca nie wykonuje żadnego niedozwolonego przewozu? Jakie jest obciążenie na autobusach w godzinach szczytu?
Konsekwencje
Mandat może być otrzymany przy zważeniu pojazdu, gdy pojazd jest przeciążony. Pojemniki mogą być wykorzystywane bardziej efektywnie dzięki tej informacji . Autobusy miejskie mogą być przeciążone, a ich cykl życia jest skrócony. Pojazd wożąc ciężar załadunku, nie posiada informacji, przez to może być przeciążony i jeśli pojazd jest zbyt stary, może to źle wpływać na warunki techniczne.
Rozwiązanie
Monitorowanie obciążenia osi mogą być włączone do obecnego systemu śledzenia pojazdu; Informacje są zbierane z czujnika standardowej magistrali CAN lub z dodatkowych czujników, jeśli dane z magistrali CAN nie są obecne lub niedostępne.
CO MAJĄ DO ZROBIENIA
Monitorowanie obciążenia. Zawieszenie pneumatyczne
Czujnik obciążenia osi GNOM DDE jest przeznaczony do pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym. Czujnik może być zamontowany w otworze diagnostycznych lub w przewodzie doprowadzającym powietrze.
Monitorowanie obciążenia. Zawieszenie piórowe
Czujnik obciążenia osi GNOM DP przeznaczony jest do pojazdów wyposażonych w zawiesinie piórowe. System dźwigni jest używany do zainstalowania czujnika.
ZASTOSOWANIA
Nasze urządzenia mogą być wykorzystywane na wielu rodzajach pojadów – od pojazdów ciężarowych i autobusów do maszyn ciężkich i zastosowań stacjonarnych