Czujniki obciążenia osi

/Czujniki obciążenia osi
Czujniki obciążenia osi 2017-08-09T14:09:01+01:00
Czujniki obciążenia osi

Czujniki obciążenia osi dla zawieszenia pneumatycznego i resorowego

Czujniki obciążenia osi

MONITORING MASY I ŁADUNKU

Descrizione del problema

Jest to pojazd załadowany do pełnej pojemności lub może przeciążony? Czy nie jest załadowany zbyt wiele dla bieżącego stanu technicznego pojazdu? Śmieciarka została załadowana poprawnie lub występuje przeciążenie? Jako właściciel floty możesz być pewien, że kierowca nie wykonuje żadnego niedozwolonego przewozu? Jakie jest obciążenie na autobusach w godzinach szczytu?

Konsekwencje

Mandat może być otrzymany przy zważeniu pojazdu, gdy pojazd jest przeciążony. Pojemniki mogą być wykorzystywane bardziej efektywnie dzięki tej informacji . Autobusy miejskie mogą być przeciążone, a ich cykl życia jest skrócony. Pojazd wożąc ciężar załadunku, nie posiada informacji, przez to może być przeciążony i  jeśli pojazd jest zbyt stary, może to źle wpływać na warunki techniczne.

Rozwiązanie

Monitorowanie obciążenia osi mogą być włączone do obecnego systemu śledzenia pojazdu; Informacje są zbierane z czujnika standardowej magistrali CAN lub z dodatkowych czujników, jeśli dane z magistrali CAN  nie są obecne lub niedostępne.

CO MAJĄ DO ZROBIENIA 

Monitorowanie obciążenia. Zawieszenie pneumatyczne

Czujnik obciążenia osi GNOM DDE  jest przeznaczony do pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym. Czujnik może być zamontowany w otworze diagnostycznych lub w przewodzie doprowadzającym powietrze.

Monitorowanie obciążenia. Zawieszenie piórowe

Czujnik obciążenia osi GNOM DP przeznaczony jest do pojazdów wyposażonych w zawiesinie piórowe. System dźwigni jest używany do zainstalowania czujnika.

Czujnik ciśnienia DDE

Czujniki obciążenia osi GNOM DDE

Czujnik położenia DP

Czujniki obciążenia osi GNOM DP

 

ZASTOSOWANIA

Nasze urządzenia mogą być wykorzystywane na wielu rodzajach pojadów – od pojazdów ciężarowych i autobusów do maszyn ciężkich i zastosowań stacjonarnych