
Zapobieganie kradzieży paliwa
Monitorowanie tankowania/ upustów paliwa i kontrolować koszty paliwa

Jak Technoton pomaga zapobiec kradzieży paliwa
Opis problemu
Kradzież paliwa występuje w każdej floty, jest to duży problem, szczególnie dla dużych flot, gdzie liczba pojazdów zarządzanych i bardzo dużo osób są zaangażowane w operacje floty: kierowcy, mechanicy i innych specjaliści serwisowi, spedytorzy, itp.
W większości przypadków kradzieży paliwa przeprowadza się przez wymianę paliwa ze zbiornika pojazdu do innego zbiornika lub ciąć przewód powrotny od systemu zasilania i pozostawiając przepływ paliwa przez przewód równoległy do zbiornika.
- Wysokie koszty paliwa
- Obniża ogólny morał
- Czas zmarnowany na dochodzeńach
- Nieprzewidywalny budżet na paliwo
Konsekwencje
Kradzież paliwa powoduje bezpośrednie uszkodzenie firmy, ponieważ koszty floty są drogie. System sterowania kradzież paliwa i słabe lub nie występują i pozwala kierowcom i inne osoby, które mają dostęp do pojazdu z paliwem manipulować dla własnych korzyści. Właściciel floty traci pieniądze; ma mniej środków dla firmy do dalszego rozwoju i poprawy na rynku.
Odciążenie
Operator floty nie może być świadomi problemu kradzieży paliwa aż nie zostaną użyte odpowiednie narzędzia do wykrywania kradzieży paliwa . System kontroli paliwa w połączeniu z systemem śledzenia pojazdów może wykryć potencjalną kradzieżą paliwa i wysłać on-line sprawozdawczego do kierownika floty. Możliwość wykrywania kradzieży paliwa mogą być wykorzystywane do pracy, w celu zapobiegania kradzieży i utrzymać pod kontrolą kosztów paliwa.
CO MAJĄ ROBIĆ
Kontrola baku paliwa
Czujnik poziomu paliwa DUT-E, mierzy poziom z dokładnością ±1%. Poziom korekty jest na podstawie pomiaru temperatury otoczenia, ilość paliwa jest wskazany w litrach lub % zbiornika. Dostarcza informacje na temat ilość zatankowania i identyfikuje potencjalne kradzieże paliwa.
Stosując standardowe dane
Crocodile jest używany jest do bezpiecznego odczytu danych z magistrali CAN, łączy się bezpiecznie z kablami i przenosi sczytany sygnały do urządzenia(interfejs) lub urządzenia do monitorowania, który obsługuje protokół magistrali pojazdu (SAE J1939, SAE J1708 lub inne)
Interfejs danych magistrali CAN
Mastercan jest to interfejs danych pojazdu, przeznaczony do zbierania danych i ich sortowania. Konwertuje sygnały z magistrali CAN (SAE J1939 / 71) i 1708bus (SAE J1708) dla wiadomości, które mogą być przesyłane przez CAN2.0, RS232 i RS485 lub do wejścia urządzenia nagrywających lub śledzących.
ZASTOSOWANIA
Nasze urządzenia mogą być wykorzystywane na wielu rodzajach pojadów – od pojazdów ciężarowych i autobusów do maszyn ciężkich i zastosowań stacjonarnych